lördag 23 januari 2010

Fortfarande stopp men





Jag jobbar fortfarande på för fullt med att göra klart beställningarna som posten har slarvat bort.
Därför kommer jag hålla på beställningsstoppet ett litet tag till, bara för att komma i kapp helt enkelt.
Jobbar på för fullt med att göra klart ateljén/butiken med den har fått vänta då jag prioriterat de försvunna paketen.
För att jag inte ska skriva ännu ett jätte långt inlägg med bara text slänger jag in en drös med bilder på saker som är obloggade om. Tror inte de behöver någon extra förklaring då det är "kändisar" vid det här laget :)











5 kommentarer:

Wimsan Mari sa...

Dina sångpåsar är så fina.
Lycka till med ateljén

Fru Cullin sa...

Du har en utmärkelse att hämta i min blogg =) Kram Marianne

Lisa sa...

Så söta grejer. Jag drömde jag kunde sy i natt, verkligen en önskedröm! men om jag hade hade jag inte sett vettig ut :D he he, fast det hade varit skoj. Kepp up the good work gumman!

Jonglören sa...

Vad fina påsar. Jag blev så inspirerad av din blogg att jag lagt till dig bland mina "kuliga bloggar".

Lotta sa...

Hej!
Har du fått mitt mail ang. beställa sångpåse? // Liselotte Bergstedt