tisdag 26 januari 2010

Jag har fått en Award


Jag har fått en Award från Marianne. Tackar för fullt för denna. Då ska jag berätta 7 saker om mig själv som jag tror ni inte vet...lättare sagt än gjort.

1. Jag är en äkta chokladoholic dvs jag ÄLSKAR choklad.
2. Jag har fotfobi dvs jag tycker att fötter är super äckliga =)
3. Jag är skofetichist fast jag hatar fötter hur konstigt det än låter
4. Jag kan inte sjunga en ton rätt ens på barnsånger, men jag har ett fruktansvärt bra text minne så jag kan alla texterna.
5. Jag dricker mer än en hel kanna kaffe om dagen själv.
6. Jag kan umgås med personer i flera månader innan jag vet vad de heter i för och efternamn, ibland kan jag bara personens smeknamn fast jag känt dom i flera år =D
7. Jag lyssnar på all musik förutom dansband och country.

Oj det var verkligen ingen lätt uppgift =) Då ska jag skicka den här vidare till 7 andra bloggare...skulle vilja skicka den till alla bloggarna i min blogglista men jag får ju bara ge till 7.

GobliGobli Får den av mig då hon var en av de första sybloggarna jag läste och var den som fick mig att brja blogga.
Carina För att hon gör så söta änglar och vättar, sen är hon lika galen i broderier som jag =)
Pink Friday För jag blir alltid på bra humör när jag läser hennes blogg
Johanna Ahlard För att hon gör så otroligt söta tryck som sen hamnar på fina tyger.
Elsa För hon gör så man blir kär i varenda mus hon tillverkar och hon skriver så söta texter till alla sina inlägg.
JNY För hon tar fram fina tyger och barnkläder.
Anna För hon kämpar vidare trots massor av motgångar med leveransförseningar och sjukdomar.

6 kommentarer:

Madelene sa...

Grattis! :0)

Lisa sa...

Den är du värd!! :)

GOBLIgobli sa...

Tack snälla du!! :-D

Lisa sa...

Förresten, är det ok att jag länkar til dig på min blogg?? :) Vill ju så gärna berätta om alla fina kläder du sytt till Oscar!

Lisa sa...

Gud va gullig du är! tackar och bockar :D Får se vad man kan komma på för skoj om mig.. öh... ;)

Hur har veckan varit annars? hoppas det varit toppen, ha en strålande dag!
lisa

Jonglören sa...

Grattis till awarden. Visst är det skoj att få. Jag har fått min första för några dagar sen. Vill bjuda in dig för att titta på mitt senaste inlägg. Behöver råd och tips från er här ute i cybern...och få en lott till min tävling på köpet. Välkommen!