torsdag 3 december 2009

Mycket fakta


Bild på den nya skylten som kommer pryda entrén efter nyår

Först och främst vill jag be alla som väntar på beställningar om ursäkt för att det har dröjt MEN jag lovar att alla ska få sina paket innan julafton.

Många mailar och frågar om beställningstoppet när det ska upphöra.
SVAR: Efter jul och nyårshelgen börjar jag ta emot beställningar igen.

En av anledningarna till varför det kommer dröja ett tag innan jag tar emot beställningar är för att jag håller på att fixa en ny kollektion med kläder, ny prislista för 2010, och det största av allt för mig en lokal...eller ja det är egentligen ett garage som jag nu bygger om till syatéljé/butik. Så efter jul ledigheten kommer man kunna besöka mig live, se vilka tyger jag har och även göra beställningar direkt.
Håller även på att leta efter nya roliga tyger till sångpåsarna då vissa av dom jag hade enbart finns i begränsad upplaga och de har nu börjat sina.

Medhjälparna som ni ser hjälper mig för fullt att kolla på alla tyger. Har ni läsare egna önskamål på tyger ni tycker jag ska ha så får ni tipsa om det, likaså om det är någon sångfigur som ni tycker fattas.
Sångfigurerna håller jag även på att uppdatera så efter nyår så kommer det finnas en del nya figurer och vissa har försvunnit.
Här är iaf en bild på 2 saker jag fått iväg det ena är en molnmössa i vuxen storlek av modellen BAGGY som kommer finnas i nästa års kollektion. Det andra är en av alla sångpåsar som Medhjälparna har packat, dom små medhjälparna syns knappt ibland pga av alla sångfigurer.

På den här bilden har vi 2 par NAMN muddbyxor det ena paret med ljusrosa muddar och text det andra paret med limefärgade muddar och text. Sen har vi 2 sångpåsar på den ena bilden så håller en av Medhjälparna upp sånghäftet som följer med till sångpåsarna.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!!När jag beställde sångfigurer så fick jag aldrig med något sånghäfte...Har du olika för de olika figurerna eller skickar du samma till alla? Hade så gärna velat ha ett... M V H Marie (lillnos@hotmail.com)

Fru Cullin sa...

Superfin skylt! Kram Marianne

Marie Frost sa...

Viggos sångpåse har jag sett i verkligheten hos ägaren! :) Den är jättefin!

Marie Frost sa...

Jag glömde ju skriva att skylten är jättefin!

Mari A sa...

Åh, så roligt med egen ateljé.
Hinner du med att fira jul då ? hihi ... Du får skaffa bra belysning så du kan jobba länge på kvällarna. Lite avis är jag på dig. Skulle oxå vilja ha en egen atelje eller helst en egen butik. En så fin skylt du har fixat. Det kan ju inte annat än bli bra då ...

Lycka till. / Mari

Anonym sa...

Då får man lägga in en nybeställning efter jul. Har ju lovat en sångpåse till kompisen son som döptes i okt =)
Härligt när det utvecklas, ditt företag alltså. Lycka till!! Kommer skicka många beställningar då dina saker verkligen är jätte fina! Mvh Lina