tisdag 17 november 2009

Stor dag


AMDA design har fått vara med under ett stort ögonblick, en av AMDA design kunderna har nämligen tagit sina första steg själv och det med ett par namnbyxor på sig =)
Älskar verkligen att få sådana här bilder på mina kunder, det gör att skaparlusten i mig vaknar till liv igen och jag blir påmind om varför jag verkligen vill syssla med sömnad och skapande.

Har fått en till härlig bild på lilla M i sin flodisklänning som jag bloggade om för ett tag sen. Som ni ser så verkar lilla M väldigt nöjd med hennes klänning, som fortfarande är lite stor men den används ändå =)

Har ni läsare bilder på när era barn använder AMDA design kläder eller sångpåsar skulle jag bli super glad om jag fick bilder att visa här på bloggen.

6 kommentarer:

Marika Lantz sa...

Ha en tävling vettja. Bästa/roligaste/finaste bilden när barn har på sig Amda-kläder vinner en sångpåse eller liknande!

Skulle va skitkul att se fler sådana bilder!

carina sa...

så gulligt visst e de kul när barnen gillar de man sytt.

Jag sa...

Ungefär hur mycket kostar det att beställa en sångpåse av dig? De är verkligen jättefina!

Marie Darsenius Obert sa...

Jag är en av alla de som såg din fina sångpåse i Vi Föräldrar. Jag vill så gärna ge en sådan till min dotter i julklapp, tror du att du kommer att häva beställningsstoppet så vi hinner få leverans innan jul eller ska vi köpa Oskar & Ellens istället? Din är ju finare!

Sandra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sandra sa...

Lillan älskar sin klänning! :)

Kram
Mamma till M