onsdag 7 oktober 2009

Vi Föräldrar

Ojoj det här är verkligen super kul.
Min sångpåse finns med i Vi Föräldrar tidningen som finns i butik nu. Det var en trevlig kvinna på redaktionen som hade råkat trilla in på min blogg och undrade om jag ville ha med min sångpåse i deras tidning. Svarade: ja självklart innan jag ens hunnit tänka igenom saken, vilket jag inte ångrar för en sekund.
De som prenumererar på tidningen har redan fått hem den i sina brevlådor vilket har gjort att min mail box har fyllts med massor av trevliga mail från folk som gillar sångpåsen och andra saker jag har sytt.

Många har frågor om hur man gör för att beställa en och därför tänkte jag nu skriva hur man går till väga:
* Gå in på länken här till vänster som lyder: AMDAs tyger och sångfigurer
* Här väljer man vilka tyger (bomullstyger) man vill ha på påsen
* Titta ut vilka 6 figurer du vill ha i påsen
* Skicka ett mail till mig på amdadesign@gmail.com där du skriver tygernas namn, figurerna du vill ha och även om du vill ha något namn på påsen.

Jag kommer sen kontakta er för betalnings information mm.

Sen kommer här en bild på en obloggad leverans som jag vet har kommit fram till en nöjd beställare. Rosa moln muddbyxor, rosa moln mössor, lila elefant mössa och turkos husvagn mössa


Har även gjort 2st mössor i velour med bokstav på inga konstigheter utan svart velour med neon grönt M och rosa stjärnvelour med ett vitt S på.

Har även fått frågan om vilka storlekar jag har på mina mössor och om det kostar extra med bokstav på den, och de finns i 3 olika storlekar:
0 mån-6 mån
6 mån- 3 år
4 år- vuxen
och det kostar inget extra med bokstav den ingår i priset =)


8 kommentarer:

Marika Lantz sa...

Shit va skoj!!!!
Grattis gumman!
Hoppas det tar ordentlig fart med beställningar nu så du har mer att göra, du som aldrig har nåt att göra ;-)

OBS lite ironi ;-)

Hoppas du har tid med en fotosession snart.
Puss på dig....

Lotta sa...

Åh, va roligt för dig! Grattis.
Det är ju superkul när det droppar in beställningar.

/Lotta

LillaBarn sa...

Vad kul!!! Synd att jag inte kan läsa den tidningen här... Lägg in ett foto på artikeln!

Fru Cullin sa...

Du gör verkligen superfina saker :) Så duktig är du!

Hello sa...

Så roligt! Grattis!

Hela rubbet sa...

Men vad kul grattis.
ooh så söta kläder du har sytt, nästan så man önskar att barnen vore små igen

Fangoria sa...

=) Ja jag såg din sångpåse i tidningen igår! =) Var så fin bild o allt! =) Jättekul! Grattis!

Emma sa...

Gud så gulliga kläder!!!
Nu måste jag studera och sen lägga in beställning.