torsdag 8 oktober 2009

Är så glad



Fick frågan om jag inte kunde lägga ut bilden som var med i Vi Föräldrar och det kan jag så klart göra. Är verkligen super stolt över att få vara med i tidningen, ännu mer stolt blir jag av alla underbara mail och kommentarer jag får från er läsare här på bloggen.

Har haft en period som har varit riktigt jobbig då all min skapar lust försvann, det kanske inte låter så jobbigt för de som inte har ett ständigt tuffande i huvudet med ideér, men för mig var det riktigt jobbigt då jag älskar att skapa inte bara i tyg utan med allt möjligt. Alla som känner mig vet hur många hobbies jag har och hur många saker jag brukar ha igång samtidigt.

Men just all denna respons jag fått på senaste tiden genom bloggen och genom återkommande kunder har gjort att jag fått den här skapar lusten tillbaka, det här med Vi Föräldrar var verkligen vad jag behövde. En stor spark där bak som talar om för mig att mina saker duger(Har inte världens bästa självförtroende) och att det finns personer som verkligen vill ha "mina" saker.


Avslutar detta blogg inlägg med en beställning från en återkommande kund som även skickat in en bild på hur snygg han blev i sina finkläder.
Den nya beställningen består av ett par svarta velour muddbyxor i strl 74 med en mörkgrå stjärna i rumpan och en svart/vit randig velour Kub mössa i strl 6mån-3år











11 kommentarer:

Marika Lantz sa...

Härligt gumman.
Jag känner igen det där med massa ideér.
Här är det 1000 ideér och ork till 3st av alla. :-/

Just nu är det papperspyssel att sälja o sen blir det akvariebygge, smycken, inredning, luffarslöjd, räkuppfödning, fiskuppfödning, kattklätterställnings-bygge o hua vet allt.

*suck*

När sen depressionen bubblar upp o smärtan sätter fart för dagen då är det skitjobbigt.
Du har barnen att tänka på oxå så det blir ju ännu mer i huvvet.

Men du klarar det.

Var inte rädd för motstånd - kom ihåg att det är i motvind och inte i medvind som en drake stiger.

HugOlle sa...

Hej Amandha,
Jag såg annonsen i Allt om Föräldrar o kände mig glad för din skull. Verkligen jättekul!

GRATTIS!

Mvh Anna

LillaBarn sa...

Vad kul, sångpåsarna är en toppenidé... Tråkigt när pyssellusten försvinner, men desto bättre när den återkommer!! Och du gör så himla mycket fint, så självförtroendet borde det ju inte vara nåt fel på!!

carina sa...

va söt den lille , blev i det som du sytt.

Lotta sa...

Jag förstår dig. Jag har ocså haft en rejäl pysselsvacka. Huvudet fullt med ideér men ingen som helst inspiration.

Det som blivit mest lidande är sömnaden vilket också synts i min blogg. Nu börjar dock inspirationsen komma tillbaka så jag hoppas det blir mer sömnad i bloggen igen, annars hamnar det i företagsbloggen som kommer snart.

Du är så otroligt duktig och inspirerande. :)

Fru Cullin sa...

Så fina saker som du gör och så duktig som du är så ska du ha ett stort självförtroende :) Men det är ju klart lätt att säga. Även om det dröjer ett tag, så vet jag definitivt vart jag ska beställa saker till vårt barn. Hoppas din skaparlust håller i sig och att du hinner andas lite mellan alla beställningarna.

FruLundin sa...

Jag reagerade också när jag såg din fina sångpåse i Vi föräldrar. Stort grattis till det! Du gör jätte fina grejer! Längtar tills min beställning är färdig och på väg hem till mig :)

MVH Caroline Lundin

Y sa...

så roligt och välförtjänt med vi föräldrar!

Nathalie sa...

Hej! Blev jätte intresserad av dina saker efter att ha sett sångpåsen i Vi Föräldrar! Undrar dock om det finns någon prislista på bloggen?

Mvh Nathalie

Lork-mamman sa...

Åååå vad roligt att du blivit publicerad i "Vi föräldrar"! Stort grattis...så smickrande! :)

Extra kul är det ju dessutom eftersom jag ju redan har en sådan sångpåse från dig, i just den färgkombinationen på bilden.

Madelene sa...

Nej, det är absolut inte du! :0) Om du inte lägger ut 40 mössor på en dag och inte nämner att det är mitt mönster då förstås! ;0)