torsdag 15 oktober 2009

Svar på frågor

Beställningarna väller in vilket jag tycker är super roligt. Hade aldrig vågat tro att det skulle vara så många som gillade mina saker =)
Här kommer iaf en beställning på 2 st vuxen mössor som har blivit till nu i dagarna.
Inga konstigheter svart trikå med mörkgrå bokstav i strl 4år-vuxen


Jag får en del mail med frågor:
Kostar det extra med bokstav på mössan?
Nej det gör det inte bokstaven är inräknad i priset.
Får man välja text själv på sångpåsen?
Ja det får du
Vilka storlekar har du på mössor?
0-6mån 6mån-3år och 4år-vuxen
Syr du till vuxna?
Ja jag syr till vuxna men då får man fråga snällt =)
Kan jag se dina tyger någonstans?
Ja det finns en länk till vänster i bloggen med texten "AMDA designs tyger och sångfigurer"
Kan man se vilka figurer som finns att välja på till sångpåsen?
Ja det finns en länk till vänster i bloggen med texten "AMDA designs tyger och sångfigurer"
Hur beställer jag?
Du skickar ett mail till mig på amdadesign@gmail.com

Hoppas det har gett er lite svar på era funderingar.


3 kommentarer:

lilla hjärtat sa...

Å, va roligt med alla beställningar och grattis till "vi föräldrar"

LillaBarn sa...

Kul att du fått en massa beställningar (vart får du tid ifrån!!!). Fina mössor, egenknåpat mönster???

Madelene sa...

Jag publicerade din kommentar nu! Hoppas att du inte tar illa upp, men jag är så less på henne så det finns inte! Du får gärna publicera min med...jag vill att folk ska få reda på nu så att det blir nåt stopp på det hela! Jag känner mig sååå utnyttjad av henne! Och ljuger och manipulerar hela tiden gör hon!