torsdag 24 september 2009

obloggat



Den här beställningen har varit obloggad ett tag men det är då det var en present. Nu vet jag att den är levererad så därför kan jag visa den i bloggen.
Det är en sångpåse till en Melvin, påsen är sydd i blå bubblor och figurerna är:
Björn/ Nalle
Spindel
Snigel
Elefant
Stjärna
Får/ Lamm


Sen har jag lyckas få en livebild på en tröja jag sytt nu i somras till mellan C. Det är en pirat tröja med svarta ärmar. Han verkligen älskar tröjan och det känns kul att jag bara köpte tyg så det räckte till mina egna barn. blir faktiskt inte så ofta jag syr till dom...om man nu inte räknar alla mössor som blir till här hemma. =)

6 kommentarer:

Cecilia & Busiga ungar sa...

Åh, vilka fina sångpåsar. Och tröjan blev kanon. Ja, ibland får man göra så. Att man bara köper så det räcker på hemmaplan. Mina får inte heller så mycket som varken dom eller jag skulle vilja, men det ska det bli ändring på....Trevlig helg.

carina sa...

Vad fina sångpåsar du har sytt

LillaBarn sa...

Sångpåsarna är himla fina, hade ju tänkt att göra något liknande åt Jade på födelsedagen, men det blev ju aldrig av...
Jättefin tröja också!

florin design sa...

Gillar verkligen sångpåsarna!

Linda Dernebo sa...

Vilka fina sångpåsar. Går det att beställa?
Mvh/ Linda

Jeanette sa...

Underbara! Är så kul med sångpåsarna.