lördag 24 oktober 2009

mössor

2 obloggade mössor till 2 söta tjejer. Den första är till Ebba som vi var på kalas hos i tisdags. Ebba var mycket nöjd över mössan, hon sa: Ååh vad mjuk den är.
Känns som ett bra betyg =) Röd velour med ett lime E


Den andra mössan är till en liten söt tjej från skåne, hoppas den blev precis som hennes mamma hade tänkt sig. Röd velour med vitt velour D.

Nu ska jag återgå till beställningarna som väntar, det är massor av beställningar just nu och jag jobbar på dom så fort jag kan.
Jag har som sagt 3 barn som gör att min arbetstakt inte är 110km/h . men jag har tagit in lite extra hjälp nu så det ska nog fixa sig. =D

4 kommentarer:

Aleni sa...

Vad fina skaer du gör. Du gav mig tips på var man kunde köpa bra tyger i våras. De tipsen har varit jättebra, har haft stor nytta av dem. Idag upptäckte jag var du bor... dvs i min närmsta stad..

emily och doris sa...

doris blev mycket nöjd med mössan!!! snyggast i byn:) kram

Tezzan sa...

¨Hej igen!
Har du nån prislista på dina greje`r? Det hade vi gärna velat titta på inför en eventuell beställning.
Mvh,
Therese & Dario.

Lundgren sa...

Hej hej!
Såg dina otroligt fina sångpåsar. Har du såna att sälja?

Mvh Caroline

mail: carrolundgren@hotmail.com