söndag 1 november 2009

Beställnings stopp


Jag måste tyvärr sätta in ett tillfälligt beställnings stopp. Ni som redan har fått svar på mail kommer naturligtvis få era beställningar gjorda.
Jag har som det är nu massor att göra och jag har tagit in extra hjälp då jag har 3 barn som också behöver sin mamma, samtidigt försöker jag göra AMDA design till företag och ska fixa med min lokal där det sen kommer gå att handla AMDA design saker. Hoppas ni har förståelse för detta.
Jag skriver här i bloggen igen när stoppet upphör och det går att beställa igen.

Har uppdaterat SIDAN med alla sångfigurerna och tygerna, har även lagt in ett album där bilder till LEK KUBERNA finns.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, vad tråkigt att du har beställningsstopp men kul för dig att affärerna går bra. Jag undrar bara ifall du har en prislista på vad dina grejer kostar. Planerar att beställa när du tar emot fler beställningar.
MvH Kristin