torsdag 28 augusti 2008

Snuttetrasa / or

Kusin B ville ha en ny snuttetrasa så Svägerskan sa till mig att om jag hittar nått gulligt tyg så skulle jag köpa det...det gjorde jag hittade en gullig flanell med giraffer och zebror på...tror jag har en liten förkärlek till giraffer :)
Ja iaf sydde en snutte trasa till lille B denna trasa fick lilla A syn på och snodde direkt...vilket resulterade i att jag var tvungen att sy en till henne med. Då lille B och lilla A träffas med jämna mellanrum tänkte jag de kan ju inte ha exakt likadana och lilla A gillar ju lappar så till henne blev det en snuttetrasa med rosa velour på baksidan och ett par lappar i sidorna.
Fram och baksida på lilla A´s snutte trasaSom ni ser så gillar hon sin nya snuttetrasa :)




2 kommentarer:

Helena sa...

Vilket jättegulligt tyg! Jag gillar också giraffer!

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Gulligt tyg och sötis till unge.

Har en nominering till dig hos mig. Välkommen in:-)