lördag 30 augusti 2008

Jag har fått min första utmärkelse någonsin :)
Tack F.A.E för att du ger mig denna, blir så glad när jag kan glädja andra med mina tankar och sydda alster.

Det här är reglerna:

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls/boys you’ve nominated

Oj oj ska då komma på 7 st bloggar som jag tycker förtjänar denna utmärkelse...detta var ju inte lätt vill ju att alla på min blogglista ska få en varsin...
ja iaf här kommer några av alla de jag läser varje dag :)

Linsar

Älsklingsbarn

GobliGobli

Yrväder

Ängladoft

LumLum

Strömming

Hoppas ingen känner sig glömd för jag hade kunnat fortsätta med listan lääänge :)

5 kommentarer:

Vindling sa...

Det tackar jag för. :D

Strömming sa...

Oh! Tack! :D

LinSar sa...

Tusen Tack!Va gulligt av dej!

Anonym sa...

tack för det Amanda nu har jag länkat vidare

GOBLIgobli sa...

*weiii* Du skämmer bort mig!!! :-D