fredag 5 september 2008

Har ju inte bloggat på ett tag...har varit en del o göra här hemma + 2 omgångar med förkylningar :(

Har sytt en elefant tröja till stora C då han sa att han ville ha en sån direkt när han såg tyget för första gången.

Då den skulle bli lite grabbigare än stora I´s elefantröja så blev det svarta långa ärmar på den. Lägger in en närbild på mina fina namnband med. Stora C valde en lap med turkos text för rosa var inte fint till rött sa han haha.






Har ju gjort en del annat med fast de har jag inte fotat än så bilder kommer i nästa inlägg:)
Lägger in bild på saker som jag inte kunnat blogga om innan då det varit presenter. Det här är 2 dregglisar de är hel svarta på baksidan så det blir bara en bild ;)
Sen en babyfilt i vit och rosa fleece med broderi på.
Sist men inte minst en jätte nöjd elefanttröje ägare med byggare Bob handske på :)

4 kommentarer:

LinSar sa...

Va fint det blev med mörka armar.Jätte fin blev modellen i sin nya tröja

LinSar sa...

Det är fine corde manchester i kjolen du undrade på.Har skrivit till det nu i mitt inlägg.Det glömde jag totalt bort att skriva:)

Anonym sa...

fin tröjan blev. kanke skulle kunna sy en sån tröja i grönt till Joel? för du hade det med gröna elefanter med va? o så kan du få göra en tröja med flodhästarna till Milia? går det?

Carolas Bod sa...

Jättefina saker. Blir så vackert och personligt med broderat namn