söndag 17 augusti 2008

Bra och dåliga nyheter

Fick ett samtal från datordoktorn igår han hade både bra och dåliga nyheter ang min dator. Det bra var att hårdisken var hel och allt som var sparat fanns kvar på den :D ....det dåliga var att grafikkortet hade gått sönder och då det är en bärbar så måste man byta hela moderkortet vilket tydligen skulle gå på ca 3500:- dvs nästan lika mycket som en ny bärbardator kostar :S
De pengarna har vi inte just nu då vi håller på att renovera här hemma + starta företag känns verkligen piss att jag måste sitta vid den stationära datorn som går suuuuper långsamt + att den inte har mitt stygnsättningsprogram vilket gör att jag får krångla dubbelt upp när jag ska göra mina broderier :(
Har sytt en del men då det är presenter så vill jag inte lägga in bilder på dom än då jag inte vilka som läser bloggen :) Så bilder på det kommer efter den 30 augusti för då vet jag att dop mm har varit.

Inga kommentarer: