måndag 4 augusti 2008

Alltid är det något

Känns som så fort man är nöjd med nått så är det nått annat som går sönder eller går åt pipan...
ja är det inte internet som försvinner för mig så är det datorn som craschar istället :(
Bryr mig inte speciellt om att vissa dokument o sånt försvinner men alla foton som jag inte har hunnit göra en säkerhets kopia på..dom kommer jag sakna är ju rätt många på lilla A och de går ju inte att få tillbaka heller....hoppas snälla dator doktorn kan rädda det som finns på hårdisken.
Är så typiskt att det händer just mig oxå. Gubben min köpte en ny bärbar dator och när han satt o packade upp den så satt han och sa ha ha min är mycket snabbare än din...gör inget sa jag för jag är nöjd med min bärbara...på morgonen efter så dör min dator och det kommer bara fram en blå skärm :( Sånu får jag gå och undra i 2 veckor innan jag vet om jag kommer få tillbaka allt på hårdisken igen.
Håll tummarna för mig allihop

3 kommentarer:

Anonym sa...

håller tummar o tår på att bilderna räddas

Anonym sa...

Hej Amandha,

Läser din blogg "Är du intresserad av att köpa en egen broderad filt kostar
de 130:-/st Hör av dig på min mail: amdadesign@gmail.com"

Jag är intresserad :-), har skickat mail till dig men inget svar fått, kan det bero på din datorkrash?

Jes sa...

Hej! ska skicka ut beställnings ark angående storlekslappar behöver din mailadress, du kan väll maila mig på manmademm@gmail.com