lördag 21 juni 2008

Midsommar

Ja då har det varit midsommarafton vilket vi firade med att ha hela familjen hemma hos oss. Detta var första gången vi fick hålla i en högtid och det var riktigt roligt. Massor av god mat o dricka och min familj fick träffa gubbens familj...eller min mamma o syster har de ju träffat innan men min mormor och min moster kom uppifrån landet för att fira med oss. Vilket jag tycker är super kul. Lite synd är det bara att resten av min släkt inte kunde göra likadant hade jätte gärna haft dom här allihop.

Har gjort lite saker som jag inte kunnat lägga upp bilder på då det har varit beställningar som skulle bli presenter. Men nu har jag fått klartecken rån 2 av beställarna att jag kan lägga upp bild här.

Det ena är en av mina doptavlor. De börjar bli populära nu :)

Det andra är en babyfilt i fleece. Syns lite dåligt på kortet med filten är ljus rosa.


Fick även en beställning från svägerskan på lite saker hon ville ha sytt till lille B som även "jobbar" som min haklapps modell :)

Det första hon ville ha var en knutmössa med dödskallar.
Det andra hon ville ha var en lagom stor fleece filt att ha i vagnen med lille B´s uppgifter på. Filten ser lite mysko ut på bilden då den inte blivit tvättad än så den speciella plasten man har när man broderar sitter kvar mellan bokstäverna. Den löser upp sig i vatten sen så då försvinner det.
Vill du oxå ha en personlig baby filt eller en doptavla? Kontakta mig på amdadesign@gmail.com

5 kommentarer:

Lenis sa...

Vilka fina saker du gör! Har tittat in hos dig ett tag och det är väl dags att ge sig till känna. :-) Är så kul att hitta en blogg med maskinbroderi att få inspiration ifrån!

AMDAdesign sa...

Vad kul att jag kan inspirera någon :)

Anonym sa...

Åh, vad underbara Nalle Puh mönstren är. Är det mönster man kan köpa till Husqvarnan?

Anonym sa...

tackar så mycket! Ska hälsa från Mitlons mamma att hon gillade födelsetavlan massvis!

Anonym sa...

Finns det en möjlighet att få adressen till den ryska hemsidan?