onsdag 25 juni 2008

Tavlor o lekkub

Ja då var det dags för blogg igen :)
Har gjort nya tavlor till stora I tror hon kommer bli riktigt glad när hon kommer hem. Det ser ut som det är stora fläckar på bilderna men det är kameran som inte ville som jag ville riktigt.
Broderierna kommer från en av mina favoritställen http://www.needlework.ru/ Deras broderier blir alltid lika fina.
Sen har jag broderat 2st dopklänningar fast de har jag inget kort på då det blir så konstiga kort när man har broderat i vitt på vitt tyg...funkar liksom inte att ta kort på :S

Har även gjort en beställning på en lekkub. Dessa är alltid roliga att göra då man kan variera dom så mycket. Den här är till en liten Izabella den har prassel innuti med så den prasslar roligt för de små.


Har även ritat och klippt massor av mönster så snart finns det en hel kollektion...fast jag visar inget förrens alla modellerna är klara.
Av spillbitarna som låg på klippbordet blev det en snutte trasa till lilla a. Hon gillade den skarpt och satte igång o mumsa direkt på frotten o alla lappar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack. Det var ju en helt underbar sida.Det stog inte vad det kostade. Är de dyra eller har de hyfsat bra priser?

Vilken underbar kub du gjort. Nästan så man önskade att man hade barn. :-)

Anonym sa...

Vilka underbara broderier du gör, Och tack för tipset om www.needlework.ru/. Där fanns enhel del att välja på.

AMDAdesign sa...

TAck så mycket:) Ja de har en del på needlework hihi det farliga med att gå in på sidan är bara att man vill ha allihop :D