tisdag 13 maj 2008

Kepsar mm



Ja då var 2 kepsar klara. Dessa två är till en far och son. Sonen är helt galen i cross medans pappan hellre åker ut med båten o fiskar.


Cross kepsen har text som är broderad med tråd som lyser i mörkret medans Fiske kepsen har en text som är broderad med guldtråd.



Annars har det faktiskt varit rätt lugnt på syfronten i helgen. Tog mig det lugnet med flit. Har inte varit ute i det fina vädret på hela veckan så nu när helgen kom så satte jag mig i gräset i trädgården och vägrade gå in i syrummet. Det var riktigt skönt faktiskt...fick en hel del ny inspiration för inte kunde jag släppa taget helt, blev att man satt o kollade tygkataloger och olika sytidningar.


Lovade ju en live bild på lilla A oxå när hon har tröjan på sig.
Som ni ser verkar hon nöjd med tröjan och det är ju viktigast :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad använder du för broderimaskin?

AMDAdesign sa...

Jag använder en Husqvarna designer SE