fredag 9 maj 2008

Velour tröjan klar :)

Tyg: Velour från eurokangas och muddväv från Swelogent
Efter många svordommar så blev den iaf klar. Är inte alls nöjd med den fast ändå känns den ok...Vet inte om det är på grund av alla krångel som jag inte gillar den eller vad som är felet.

Lilla A har fått sin velour tröja iaf ska ta ett live kort på henne i morgon när hon är vaken.

Åkte till Borås idag...inte en enda tygbit köpte jag. Ibland är jag stolt över mig själv. Fast vi var ju inte i Borås för att köpa tyg heller vi skulle ju kolla på bil, så igentligen var det ju inte så jätte svårt att inte köpa. Fast sen vet man ju att Borås är tygstaden =)

På vägen hem körde vi förbi affären i Ulricehamn som jag fått reda på ska ha kallikå tyger dvs velour!!! Det bidde inget tygköp där heller då de bara hade öppet på tisdagar o torsdagar mellan 14-18. Men jag såg kallikå märket på dörren så jag får väl ta en sväng dit nån annan dag. Bor ju inte så jätte långt därifrån ;)

Nä nu ska jag ta en stor kopp thé och mina älskade digestive kex. Sovgott

3 kommentarer:

Anonym sa...

tyckte den var fin tröjan!=) o ska ni köpa ny bil?

Anonym sa...

Vi ska ju sälja bussen...men vi kanske byter in den mot en mindre billig bil som Martin kan ha och köra till jobbet med. Blir ju rätt dyrt o köra med en jätte buss

Anonym sa...

Ja jag kämpar på. o nu när man ser att det ändå har gett bra resultat så ger jag icke upp. ungefär 1 kg i månaden har trillat av så går ju sakta men säkert:P