söndag 18 maj 2008

förkylning IGEN :(

Ja det var ju meningen att jag skulle fylla bloggen så ofta som möjligt med olika saker jag sysslar med :S
Nu är det så att jag och 2 av barnen har haft en super dunder förkylning som vägrar släppa så det har faktiskt inte blivit nått gjort alls i syrummet. Har blivit att jag har suttit vid datorn och stygnsatt lite olika beställningar som ska broderas sen. Sen har jag ju suttit och kollat på alla andras sybloggar och fått massor av inspiration...vet ju inte riktigt när jag ska hinna sy allt jag får inspiration till men det problemet löser jag när jag kommit på hur man gör så att dygnet får fler timmar.
Känns som just dygnet skulle behöva det iaf ibland...nu är en sån tid. Känns som man har massor som ska hinnas med som kalas, husrenovering, trädgård, hundar sen är ju allt det man ska hinna med i vanliga fall som städning o tvätt o att hinna umgås med barnen. Men som sagt jag sitter o tänker på hur man ska lösa dygnets alldeles för få timmar, lovar att tala om hur man gör för att få fler sen när jag väl kommit på det. =)

Inga kommentarer: