söndag 27 april 2008

Bara tråkigt jobb idag

I bland är det super roligt att jobba...då när en mamma beställer nått roligt till sina små eller när man får ge sig in i ett stort broderi som verkligen blir jätte snyggt.

Men sen finns det vissa dagar man inte alls känner nån lust alls och jobba...då allt går åt skit hållet, broderierna är inte alls roliga utan består av tråkiga bokstäver i en och samma färg, eller så jävlas maskinen med en stup i kvarten och man måste trilskas med den.

Idag är en sån där tråkig dag... =(

Har broderat kläder till en som kör gokart på hög tävlings nivå vilket är roligt då min logga kommer synas bland de stora i gokartvärlden ( kan man vara stor och rymmas i en gokart?!?!) men inget är så tråkigt som att se maskinen brodera bokstav efter bokstav i samma tråkiga vita färg. Tråden den krånglar och går av eller så är det nått annat hela tiden är det nått...suck men nu är det bara lite kvar på de tråkiga bokstäverna sen blir det till att göra nått roligare.



Kanske är det att jag vet att jag måste få undan lite jobb innan jag får sätta saxen i den underbara velouren...ååå vad jag vill hitta ett bra mönster på en bodysuit som jag kan sy det randiga i. Hittar ju inget jag gillat än, nån som har tips på var jag kan hitta det??

Bild på lite av kläderna som blivit broderade....

Inga kommentarer: