torsdag 1 maj 2008

Inget internet

Blev inget skrivet i bloggen på 2 dar då telefonledningen blåste ner...eller det var ett träd som blåste ner över ledningen om man ska vara korrekt. Jag klarade mig faktiskt rätt bra utan internet värre var det väl för sambon som hade riktig abstinens hihi jag hade ju symaskinen och sitta framför.


Det som har hänt i syväg är att jag har sytt färdigt en födelsedagspresent men den kan jag tyvärr inte lägga upp bild på förrens efter helgen då den blivit leverarad. Finns ju folk som läser bloggen o vill ju inte avslöja presenten innan ;). Har även sytt lite mer haklappar och just nu sitter jag och broderar födelsetavlor som en tjej på Tradera köpt av mig. Dessa tavlor är såååå mycket roligare än de tråkiga klubb kläderna med enfärgade bokstäver :) Har även broderat några av svärmors handdukar som hon ville få fixade. Ska lägga in kort på dom när alla 6st är färdiga. Även de ska ju levereras i helgen. Sydde även en till blå cammoflagemössa till lilla A då den andra blev lite liten. Den nya satt betydligt bättre :)


Känner att beställningarna börjar minska så snart så blir det velourens tur...letar dock fortfarande efter ett bra mönster på en Bodysuit helst med ärmar men funkar ju även utan.
En av de nya midsommar haklapparna :)

Inga kommentarer: