lördag 26 april 2008

ny mössa =)









Lilla A har hjälpt mig med alla haklappar idag så jag passade på att sy en ny mössa åt henne. Ritade ett eget mönster o chansade på storleken skulle passa...det gjorde den men den blev rätt tight så nästa mössa blir nog lite större =)
Tyget är blått cammoflage trikå från Gittes i Rinkaby.























Har ju faktiskt gjort lite saker idag. Har sytt nästan hälften av de 70 haklapparna sen har jag fixat lite fler sånger till sångpåsen. Sen har jag ju gjort allt sånt som man gör alla andra dagar med som bytt blöjor o lagat mat tagit ut soper mm mm


Här kommer iaf bilderna på resten av sångerna


Och en liten bild på de färdiga haklapparna...ja jag är vaxduks feteshist =)

3 kommentarer:

GOBLIgobli sa...

Åååh, de där fåren till sångpåsen var ju för underbara!! :-D
Och jösses vilket haklappsrace du har gjort!

Anonym sa...

Oj jisses vad du hunnit med på en dag. Antar att det där med haklapaprna går på rutin *ler*. Såg något glimta fram där i högen som såg mumsigt ut - jordgubbar inte sant? Och ovanför den såg det nästan ut att kunna vara citroner - sommarlääängtan! Kram

AMDAdesign sa...

Mari78: ha ha ja haklapparna går på rutin det stämmer det är 2 olika sorters jordgubbar och även citroner.
Gobli: hihi ja visst är dom söta fåren de kommer från www.smartneedle.com klart jag racar med haklapparna jag vill ju sätta fart med velouren från eurokangas så snart som möjligt =)