onsdag 1 juni 2011

liten uppdatering

Håller som sagt på med saker till marknaden den 18 juni tror inte det blir att jag fotar några av sakerna som ska med till marknaden innan men lovar att ta kort på hela bordet sen när jag väl är där, och det som inte blir sålt under marknaden kommer så klart läggas ut här på bloggen.
Har gjort klart lite beställningar iaf bla har jag broderat dopklänningar och takewando dräkter men de har jag inte tagit kort på.
Men lite dregglisar har det blivit just dessa är till 2 pojkar den ena har redan en baggymössa med likadan stjärna på så nu ska det matchas :) Ni har väl inte missat att jag har erbjudande på just dregglisar och haklappar om man vill kan man köpa 4 för 120kr då kan man blanda som man vill mellan haklapparna och dregglisarna
Här är några av haklapparna som blivit sydda spindelmannen, havet är djupt och hårlockar haklappar med olika färger på kantbanden.
Har även blivit en broderad fleece filt till en liten Emilio, ljusblå fleece med söta Ior på

Vet att det har varit en hel del trubbel med att kommentera på bloggen hoppas på att blogspot får ordning på problemet snart.
Ni glömmer väl inte att ni kan bli medlemmar på AMDAdesigns sida på Facebook det är bara att klicka på facebook länken här brevid.

2 kommentarer:

Marika Lantz sa...

Superfina grejjer. Men en fråga som jag kom på nu när jag såg dessa grejjer.
Det är ju så att vi ska försöka få bäbis om ett år och vi ska köra så mycket som möjligt med tygböjor och då började jag fundera på om inte du skulle kunna sy ytterbyxor till tygblöjorna? Imse Vimse heter ju produkterna och jag tycker deras ytterbyxor är lite tråkiga.
Det kanske finns någon som läser detta som har en sådan att låna ut som du kan ta mått o sånt på eller om du köper en och så köper jag den av dig sen plus ett gäng av dina sydda ;-) Om du är intresserad att börja sy sådana måste du tjoa till på mig! I WANT!!!

Lotta sa...

Hej! fina haklapparna blir. Tänkte bara fråga hur får du svängarna så bra. Har sytt min första igår men får inte kanterna att bli så fina.
/Lotta