torsdag 26 maj 2011

Det fixas och donas

Ja det fixas och donas faktiskt för fullt i ateljén dels håller jag på med beställningar sen så syr jag ju upp saker som ska med på min FÖRSTA marknad. Jag är så nervös, vet faktiskt inte varför men är rädd att jag inte har med rätt saker eller att ingen kommer dit eller att vädergudarna är elaka och ger mig riktigt oväder...ja allt det där som man inte vill ska hända. Men det ska nog gå bra det här det är ju mest för att prova på om detta med marknader är något för mig.
Men åter till syandet, AMDAdesign blir internationella igen vilket gör mig jätte glad denna gången är det till landet Makedonien som kläderna flyger. Till en bilgalen 3åring samt hans nyfödda lillasyster.

Till grabben blev det 2 fordonströjor i olika färg den första i svart fordonstyg med lime färgade kanter och den andra i ljusblå fordonstyg med vita kanter båda är sydda i strl 92

Till lilla syster blev det en dregglis som tydligen var något helt nytt för beställaren, hoppas så klart att den uppskattas och att det nu kommer sys dregglisar i hela Makedonien =) Tygvalet blev lila stjärnor med tjejens namn i rosa broderat.

Inga kommentarer: