söndag 19 juni 2011

Första marknaden avklarad

Igår var det premiär för AMDAdesign att stå på marknad och jag måste säga att det var riktigt roligt att träffa alla människor som blev nya kunder samt de som kom och tittade och berömde sakerna. Det gick över förväntan med försäljningen vilket också var roligt, har dock kvar en del av sakerna som jag tänkte lägga ut på bloggen MEN jag tänkte att de som är medlemmar i min Facebook grupp skulle få förtur så är du inte medlem redan nu så klicka på facebook loggan här till höger.
Bjuder självklart på en bild hur det såg ut på morgonen när vi hade packat upp på bordet. Som ni ser har jag även börjat sälja vimplar de finns med i den nya prislistan tygerna man kan välja på är de som finns under bomullstyger.

Sen har jag fått bilder från en tjej som heter Natalia som är jätte nöjd med sin sångpåse som hon fick av sin mormor i födelsedags present. Hennes mamma berättar att hon redan kan alla sångerna och leker med den för fullt.
Nu ska jag försöka kurera min förkylning som jag fått under helgen ska försöka uppdatera facebook sidan så fort som möjligt med sakerna som blev över från marknaden

Inga kommentarer: