lördag 7 maj 2011

Marknad

Har haft hela lördagen full med saker som skulle bli klara då hela familjen legat magsjuka över en vecka. Tack alla snälla kunder som har överseende med att leveranserna blev lite försenade pga det.
Tänkte meddela att jag har haft de första kunderna i min nya butik vilket känns jätte roligt för då vet jag att den funkar som den ska samt att den inte har varit ett onödigt jobb att göra =)
Håller på för fullt med att sy upp en hel del saker som jag ska ha med på marknad. Detta med marknader är helt nytt för mig men jag tänkte testa på det och premiären blir Vittsjö marknad som är den 18 juni. Om ni har tips på fler marknader som sker i Småland eller norra Skåne som ni tycker jag ska komma till får ni gärna kommentera så ska jag kolla upp om det går att ordna.
Avslutar med en bild på ett par napphållare jag sytt till en annan syvän som har den fina bloggen w-collection

1 kommentar:

simone sa...

Kan du inte kolla på hästveda marknad och maria magdalena marknaden? :)
Hässleholmsfestivalen kanske? :D