tisdag 26 april 2011

En Award

Har fått en jätte fin Award av Linda så här skrev hon:
Amda gör fantastiska applikationer och är otroligt hjälpsam och trevlig. Älskar Amandhas sångpåsar! Men lite fusk är det väl ändå när hon har broderimaskin? ;)
Måste ju hålla med Linda lite det är ju lite fusk att jag har en maskin som gör applikationerna speciellt när man ser så många duktiga tjejer/kvinnor i bloggvärden som gör precis lika fina arbeten som min maskin gör.
Nu är det alltså min tur att nominera 5 bloggar som ger mig inspiration. Hade gärna gett en award till alla bloggarna i cyberspace men jag ska försöka välja 5st.

Pumpalot Kan inte riktigt säga vad det är jag gillar med hennes grejer men jag har märkt att både jag och barnen tycker sakerna är fina och det måste ju räknas som ett bra betyg
W-collection Gillar hennes fina färgglada kläder samt att man kan köpa fina smycken på hennes sida.
Miun-Tontti Läser även en del utländska bloggar och denna kan jag inte låta bli att bli inspirerad av allt hon gör blir så otroligt fint. Bloggen går även utmärkt att översätta med hjälp av google så man kan förstå vad hon skriver med.
Karinottilia För jag gillar hennes sätt att skriva och sen har hon både fina kläder och en snygg blandning på tyger  inte för mycket retro utan precis så där lagom för mig.
Lilofant För hon är både hjälpsam gör fina saker och framför allt förser oss tygoholics med massor av billliga tyger

Nu till något helt annat =)
Jag har startat min Butik här på sidan..den kommer uppdateras allt eftersom men som det är nu kan man iaf beställa napp clips och vissa personliga saker genom butiken.
För att komma till butiken klickar du helt enkelt bara på butik =)
Om man vill göra en vanlig beställning fungerar det så klart  som vanligt att bara skicka ett mail till amdadesign@gmail.com

2 kommentarer:

Wcollection sa...

Oh, tack snälla:) vad glad jag blev!

Annika sa...

Tack så mycket! :)