söndag 18 oktober 2009

Det tisslas i tyghögarna

Det har dykt upp små medhjälpare här på bloggen som hjälper mig hålla reda på alla beställningarna som rullar in.
Tänkte att jag skulle ha en tävling snart där ni blogg läsare får hjälpa mig att döpa de små medhjälparna. Mer om det kommer en annan dag.
Här kommer en beställning med 2 par muddbyxor med ordet SÖTNOS på benet istället för namn.
Det ena paret i cerise velour med grå muddar och text,

det andra paret i grå velour med limefärgad text och grå muddar.

Sen har jag sytt en super söt klänning i en velour som jag tyvärr inte kan få tag på mer av. Det är en rosa velour med oranga stjärnor ifrån Andersson & Hjalmarsson, kantad med lime satinband. Hade jag haft mer av dettta tyg hade jag sytt ett likadant exemplar till min lilla A då jag verkligen gillade färg kombinationerna som det blev på den.

2 kommentarer:

LillaBarn sa...

Jisses, har du möss hemma?! Vi hade en mus under kylskåpet för några månader sen, fast av varianten levande... Scary!
Fina byxor!!!

FruLundin sa...

Idag kom paketet hem till oss. Förstår verkligen att du gillade färgkombinationen på klänningen. Jag älskar den! Jag är helt klart super nöjd!