torsdag 27 augusti 2009

Svart och silver



Den här beställningen har jag verkligen kämpat med. Då jag inte hittade nått bra mönster på en väst i strl 74 så fick jag förminska och rita om ett mycket större mönster. Efter en hel del mätande och krånglande så lyckades jag. Tycker faktiskt att den blev super söt själv.
Det är en beställning till ett bröllop där temat är svart/silver.
Det blev ett par svarta bomulls muddbyxor med en silver tribal på benet, en svart bomullsväst med likadan silver tribal på ryggen, slipsen är faktiskt lite fusk för jag råkade hitta en slips som passade perfekt bara att den var i en större storlek så den är bara kortad och förminskad allt är sytt i strl 74.
Jag hoppas det kommer passa den lille beställaren.

3 kommentarer:

Mimmi sa...

Supercoolt!!!!!

Har du förövrigt koll på A&H´s öppetider för närvarande? Är det fortfarande tis + tors eftermiddag? Vilka tider i så fall?

carina sa...

Vad tuffa barnkläder du har sytt

Anna, Tvillingtand sa...

Jisses vilket fint set!