tisdag 25 augusti 2009

Mössor


Ja nu har jag varit i farten igen...undrar om man kan vara mössberoende?! Tror iaf att man kan vara mösstillverkandeberoende om det nu finns något sånt. =)
Efter den förra beställningen på rosa ugglemössa och nyckelpigemössan så fick jag en förfrågan om en rosa ugglemössa och en svart monstermössa. De andra mössorna på bilden är till Mellan C och lilla A. Mellan C tyckte inte han ägde några mössor?? Då han ligger hemma och har massor av feber så muntrade jag upp han med lite nya mössor.
Har fått en söt bild på den förra beställaren av mössorna med så här söt blev hon med mössan på

4 kommentarer:

Hello sa...

Jag önskar att jag också kunde få till nåt mössmönster som funkar, men det blir verkligen inte snyggt när jag gör! De här är ju kanon! Och vilken liten goding!

Madelene sa...

Ja folk är som tokiga i mössor tror jag!!!...Man blir nog lite mössig efter ett tag!

Mannagryn sa...

Stakarn! Noah har också varit sjuk men ingen feber dagisbaciller behöver man egentligen säga mer?

LillaBarn sa...

Fina mössor, hade oxå sytt såna om a. Jag hade ett bra mönster, och
b. mina barn hade mössor på sig.
Har du lust att skicka länken till de där vad-de-nu-hette stämplarna på Panduro, igen? Jag har alla gamla mail på min gamla dator som krashade, så kan inte få tag på dem... Ska ÄNTLIGEN beställa dem nu...