torsdag 4 juni 2009

Hobbyglädje

Igår var jag i affären Hobbyglädje i Jönköping där den snälla butiksinnehavaren fått hem de sakerna jag ville ha från panduro. Betalade glatt och skyndade mig hem dels för att sätta igång direkt att tryck men även för att blogga...men sen kom det 1000 andra saker i mellan så det blev varken tryck eller bloggande.
Idag har jag gjort 2st beställningar men då jag vet att det är presenter så får de bilderna vänta tills efter själva present dagen....men
Jag har en bild på de roliga tryck sakerna =D Ska testa att trycka nu ikväll för resten av helgen ska vi vara iväg på Mantorp och kolla på bilar och sen ska vi ju visa lilla Kermit för alla de som är intresserade av att köra miljövänligt =)
Jag och lille Kermit

Sen så har den super snygga och söta Anna tagit kort på mössan och kepsen som jag skickade till henne. Klicka HÄR så kommer ni till ANNA
Super kul att du gillade både mössan och kepsen...tror nog att Cesare skulle vilja ha ett snyggt halsband eller varmt vinter täcke med hans namn på istället ;)

2 kommentarer:

LillaBarn sa...

Lämnade en kommentar här förut, men den måste ha försvunnit ut i rymden nånstans... Älskar stämplarna, går de att beställa på internetet tror du? Vad heter de, så jag vet vad jag ska leta efter, måste ju bara ha!!!

Madelene sa...

Mantorp skulle jag med vilja ner på och ställa ut min bil någongång!