lördag 30 maj 2009

Ullared och Panduro


I går var jag på Ullared med en av mina vänner, det blev endel shoppande men sen passade vi på att gå in på Panduros nya outlet som öppnat i Ullared.
Hittade vaxduken som jag suktat efter ett tag, lite söta knappar det jag sökte mest var klichér att använda till tryck på tyg men det fanns tyvärr inte i outleten, så när jag kom hem ifrån Ullared så väntade duschen för att sen gå en runda på Jönköpings marknad med barnen och M. Passade på att gå in på Hobbyglädje som är återförsäljare till panduro. Där fanns Lejon klichén men de andra var slut. Men den snälla och trevliga affärs innehavaren beställde hem en hel del fler åt mig + tygfärg så senast torsdag kommer jag ha fler + färgen vilket kommer resultera i en hel del tygtrycks testande.


6 kommentarer:

Kaja sa...

Åh! Dags för Ullareds-utflykt! Knappar letar jag alltid efter!

LillaBarn sa...

Tjusigt lejon! Tänk om det fanns lite fler pysselaffärer här, men det kan man ju drömma om som sagt var.

Ahlard sa...

Hejsan, vad kul att barnen gillar det:) Jo det blir tradera den här gången. Om trycket är fint efter tvätt förstås. Jag lägger ut det 3 dagar och kommer att lägga ut länkar på bloggen som jag gjort tidigare. Det börjar tidigast i morgon kväll... Lycka till:)

Ahlard sa...

Hejsan la förresten till dig i min blogglista, hoppas det är ok, annars får du skicka ett lite surt mail så tar jag bort dig.

Ahlard sa...

Hejsan jag var in där, och då forstod jag inte hur jag skulle handla när jag inte är företagare, sen glömde jag bort det. Men jag håller på att registrera företag nu så jag ska gå in igen och spara länken och shoppa loss när jag är "företagare". Så tack för tipset:) Jag blir så glad att det är så många som hjälper mig runt i syvärlden för jag kan behöva lite lotsning.

Lork-mamman sa...

Åååå, jag var också i Ullared, fast i måndags. Mitt första besök men kommer nog åka fler gånger. Rätt drygt med resan hem efter en hel dags shopping - men vi var tre tjejer i bilen och försökte hålla humöret och ögonen öppna. :)
Du måste ha missat att de i Panduros outlet hade snedslåvikare i två olika storlekar för 14:- respektive 17:-! Det var väl verkligen ett sanslöst fynd! :D