onsdag 6 maj 2009

Bilder på priset

Lena som har bloggen Lork Mamma
Vann ju en sångpåse med 5st valfria sånger när jag hade 1års utlottningen. 

Här är bilder på påsen som jag skickar till Lena och hennes 2 barn. 
Första bilden är på påsen i sin helhet med sångerna i sig.
Andra bilden är de 5 sångerna Lena valde dvs. 
Blomma, Bil, Båt, Snigel och Spindel


Hoppas ni får mycket roligt med påsen :D

 
En liten rättning Lork mamma har ju INTE 2 barn utan 1 barn...blev lite fel när jag läste lite för fort =)

7 kommentarer:

Strömming sa...

Så söt!

Madelene sa...

Jätte söta! Men vad är de där sångerna för något?

AMDAdesign sa...

Madelene:
Sångerna är små "kuddar" som man låter barnet dra upp ur påsen sen får barnet komma på en sång eller ramsa om just det som finns på "kudden" tex Lilla snigel akta dig...
Men då barn har livlig fantasi kan det bli nått helt annat än det man tänkt på som vuxen =)

LillaBarn sa...

Vilken himla fin vinst!!! Vad kul..

Madelene sa...

Aha! Vad smart! Riktigt kreativt! :0)

ida sa...

ta du någon av bilderna på emilia om du vill. annars får jag lägga upp den på den delade mappen?

Lork-mamman sa...

Tack snälla Amda! Påsen och sångerna var kalasfina. Ska se om jag kan få lilleman intresserad av funktionen också och inte bara utseendet. :)

Mvh
/Lena

P.S. sambon undrade var mitt andra barn kommer ifrån? Såvitt vi båda känner till har vi bara ett barn. :D