onsdag 29 april 2009

vad roligt


oj oj oj vad många som vill vara med och tävla, jag som inte trodde att jag hade speciellt många läsare. Verkligen super kul att så många kommenterar. Fick frågan om jag kommer avslöja vad det är i paketet sen när dragningen är gjord och det kommer jag själv klart att göra =)

Sist jag skrev skulle jag ju på dreamknit i Jönköping men tji fick jag för det var tydligen inställt vilket inte jag eller ett flertal andra hade fått reda på, stackars vaktmästaren på idrottshuset fick ta emot ett antal vilsna sytokar som undrade var det skulle vara någonstans. Super tråkigt då jag verkligen såg fram emot detta, men jag fyndade lite resår och annat kul på torget istället.

Har sytt en del beställningar men jag kan tyvärr inte lägga upp bilder på dom än då det är presenter och jag vet ju inte om det är ok att lägga upp det än... så jag bjuder på en bild av min lilla A när hon superglad äter sin första glass själv

1 kommentar:

LillaBarn sa...

Ja, vem blir inte glad av att äta glass??? Först och främst är det ju jättegott, och sen är det ju oftast bra väder också! Och är man lite, så är ju allt som är kladdigt kul... Jättesöt!