fredag 2 januari 2009

Jag har fått en award


Jag har fått en award av pyssel på torp :D
Blev super glad för hennes saker brukar jag själv sitta och titta på i min blogg reader. Så kul att man kan vara en inspiration för någon annan...sen kom jag på att oj nu måste jag ju nominera någon annan blogg jag gillar för sådana är ju reglerna som ni kan läsa längre ner...oj hur ska jag lyckas nominera bara 7st har ju nästan 100 bloggar som jag följer i min reader och alla dessa inspirerar mig ju, alla gör ju super fina saker eller så skriver dom bra...
Jag gör så här fast reglerna säger att jag måste välja 7st:
Jag nominerar alla härliga och inspirerande bloggar i detta avlånga land, de som vill kan därför ta emot denna nominering och föra den vidare, vem vet det kanske finns någon ny sybloggare som man inte känner till än som får en chans att få en länkning till dess blogg ;)

Regler:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till 7 andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!!!

Inga kommentarer: