söndag 7 december 2008

Lite beställningar

Har gjort klart lite beställningar som skulle bli julklappar. Då jag vet att de som ska ha handdukarna inte tittar i min blogg så lägger jag ut bilder på dom. Det är till 7 st barnbarn (vuxna)



sen till det jag gav er en liten tjuvkik på i förra inlägget....


Det är ett stjärnset i grå och vit velour med silvriga stjärnor. Beställaren har valt färgerna själv och jag tycker det blev super snyggt och lite vinter över det på nått vis.


Byxmodellen är helt ny för mig har aldrig sytt sån här resår i midjan innan...men jag blev super nöjd det blev riktigt bra. Så nu kanske det blir lite andra byxor till lilla A utan muddar :)

6 kommentarer:

Bustråden sa...

Fina handdukar och ett fint vintrigt set!

Linda Muhr sa...

Väldigt fina handukar, och oj vilket snyggt set du har sytt..


Ha en fin andra advent!

Linda

Finns det någon möjlighet att beställa tyg från A&H av dig ?

du kan maila mig isåfall
kyrkeslat@telia.com

Anonym sa...

Du är utmanad, kolla min blogg!

jonnakaos sa...

Kanon snygga byxor. Favoriten blev nog jackan riktigt klockren :)

jonna

Zoffix sa...

Superfina byxor och jacka!

Äppel Päppel sa...

Jackan är supersnygg! Jättefint set!