torsdag 20 november 2008

Hängselbyxor/Byxdress ...igen

Jag har nu sytt ett par hängselbyxor/byxdress till lilla A det blev samma modell som jag sydde till lille B fast den här gången blev det elefantgrå velour med rosa muddar.
Lilla A älskar verkligen byxorna och det var inte lätt att sy dom när hon hela tiden ville siita och gosa med dom. När hon fick se stjärnan som jag gjorde i rumpan började hon nynna fint samtidigt som hon satt och gosade med en bit rest velour :D...tror hon är mer galen i velour än vad jag är.





7 kommentarer:

Helena sa...

Jättefina byxor! Snyggt med rosa och grått.

Gekko sa...

Snygga! Och vilken härlig bild på sovande barn!

Heimlaga sa...

Så gulliga- och med inbyggd sittlapp!

Josefinaste sa...

Å vad fina dom är!

♥Ida♥ sa...

åååh va söta byxor på en så söt flicka.. =)

AMDAdesign sa...

Tack alla för de snälla kommentarerna. Synd bara att inte den rääta färgen syns, det är ju så svårt att fotta velour så man får det till att bli rätt nyans.

Anonym sa...

Du har ju en tröja som passar till brallorna jag har än så länge inte hittat nån tröja i hans byrå som jag tycker passar bra till B brallor