onsdag 1 oktober 2008

Hoppas alla fått sina paket

Jag hoppas alla har fått sina paket med velour. Har sett att en hel del har fått dom på FL men då jag har fått skrivstopp i 24timmar där så kan jag inte gå in och kommentera.

Har sytt lite saker men inte fotat dom än då det är presenter...just nu sitter jag o väntar på att posten ska komma så jag kan få mina elefanter...om de nu är med posten idag :S
Har ju beställningar på 2 elefanttröjor men än så länge ligger bara ärmarna utklippta då jag inte har tyget till resten hemma :(

Har lite weightpull selar som ska bli klara oxå innan helgen så det blir till att göra dom så fort lilla A tycker att det är dags att sova...vilket tydligen inte är vad hon tycker just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Såg att du har fått skriv stopp på FL så jag skriver här istället ;-) Du svarade på ett gästboksmeddelande om en affär i Ulricehamn, men tänkte fråga dig om du syr velourbyxor och säljer dem (och vad de kostar i så fall)
Du kan svara mig på johanna_fr(a)hotmail.com (glöm inte byta ut (a) ;))
Hälsn. Johanna

HugOlle sa...

Hallojs!
Har inte fått nåt paket. Fanns de tyger jag ville ha? Har inte hört nåt.

Mvh Anna