fredag 26 september 2008

Nu har jag varit och handlat

Fyllde gammal i går och det firade jag genom att åka och handla hos Andersson & Hjalmarsson :D
Tyvärr var ju inte alla 45 meter mina...utan till flera tjejjer på FL och Sysidan...fast jag är glad att jag får handla till dom med för det känns så underbart härligt att gå därifrån med så många meter underbar velour :)
Så här ser det ut på mitt köksbord just nu som agerar packbord...alla tyger är tillklippta och ska bara packas o skickas iväg.



Köpte lite till mig själv med...fast mitt 1,2 och 3 handsval var slut så det bidde lite annat istället
dvs: elefantgrå, rosa, regnbågs randig, turkos, svart och en liten stuv av gul/röd randig





6 kommentarer:

GOBLIgobli sa...

Åhhhhhh vilka högar med GODIS!!! Och de hade fått in mer regnbågsrandigt också!

Helena sa...

Jasså, det var därför det var så utplockat hos Andersson och Hjalmarsson! Jag var också där igår nämligen. Åkte efter jobbet och var inte framme förrän vid 17-tiden. Var kanske en dum dag att åka, visste ju att du skulle dit omkring det här datumet. Men eftersom de bara har öppet två dagar i veckan och det här var den enda dagen på ett tag som passade så blev det så. Jag har fotat men inte bloggat om mitt tyginköp ännu. Jättefina tyger!

Mimmi sa...

Åh, jag ser mitt !!!! :-D

Regbågsrandigt - fanns det?! Hojta nästa gång för då skall jag ha måga meter sådant ;-) Jag skall även försöka ta mid dit ytterligare någon gång för det är ju helt klart värt ett besök ;-)

Anonym sa...

det gulröda var fint. fast hade dem inte röd orange med va? det tyckte jag var coolt!

lilla hjärtat sa...

Å, va mycket fint jag hittade här. Åååå vilka underbara tyger, har de nät butik så man kan beställa? Länkar till dig, hoppas det är ok. Helén

Anonym sa...

Mina tyger landade här hemma idag, helt underbara - tusen tack för att du ville ställa upp som tygombud.