onsdag 10 september 2008

Sånger,byxor och lite annat

Har broderat lite sånger till en sångpåse...japp det stämmer det är ingen vadd i dom :) Anledningen är att de skulle skickas till en annan sömmerska vi tyckte det var onödigt betala för en massa frakt för lite vadd. Så hon stoppar vadd i sångerna och syr ihop.

Sen har jag gjort det förbjudna...både som sömmerska och mamma....



Jag har sytt ett par byxor i VIT velour...japp super smart till en snart krypande lilla A :)
Nu är det så att jag har upptäckt det underbart braiga medlet wanish det funkar verkligen som på reklamen så då vågar man ha ett par vita byxor. Ska bli en hoodie till lilla A med som matchar, men som det har varit senaste veckan så har vi haft fullt upp med att sy weight pull selar och nylonhalsband. Så saker som sys till familjen har liksom hamnat lite på efter kälken.
Lägger in en bild på 3 av halsbanden
Vill på minna alla om velouren med...Är det någon som vill att jag är ombud till dom på Andersson o Hjalmarsson skicka ett mail till mig på amdadesign@gmail.com









3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en utmaning till dig. Är nyfiken på hur din syhörna ser ut. Mer om utmaningen hittar du i min blogg. Svara om du har tid och tycker att den är kul.

Helena sa...

Jättesnygga byxor! Fint med applikationen.

Anonym sa...

det är inte slut, jag orkar inte förklara bara..