onsdag 17 september 2008

Bidde ingen hoodie

Ja jag vet att jag skrev att jag skulle sy en matchande hoodie till byxorna...bidde inte en hoodie det bidde det här:
Den är sydd i vit velour precis som byxorna har rosa/vit randig mudd i ärmar och i halsringningen. Det är även rosa/vit randig mudd i applikationen som är en likadan blomma som på byxorna.
Lilla A verkar nöjd med den iaf och det är ju det viktigaste.

Lotta ville jag skulle fota min syhörna vilket jag ska göra...men just nu är det ingen sy hörna då det är en allt i ett hörna då vi slängt in allt som står i vägen när vi renoverar inne i mitt syrum...lovar att ta kort så fort man ser hur det ser ut där inne :)


4 kommentarer:

Helena sa...

Jättefin tröja! Fin modell!

Anonym sa...

Nu har jag hittat hit... Vad fina saker du gör! Gör du mönster till kläderna själv? Hoppas att allt e bra med er och alla djuren. Kram Marianne (Cullins sambo)

Anonym sa...

Ser fram emot att se hur din hörna ser ut. Vad fin tröja Lilla A fick.

Anonym sa...

Vad fina kläder du syr!