fredag 22 augusti 2008

Muddbyxor till en buse

Fick en uppgift av stora C när han hjälpte mig med att sy muddbyxorna till lilla A. Sånna vill jag ha mamma ett par svarta mjuka.
Kunde ju inte motstå min söta sons begäran så jag har nu sytt ett par svarta velourmuddisar med texten BUSE broderat på ena benet. Även detta har han bestämt över själv, vita bokstäver med blått på sa han och det blev det, vita applikationer med blå satin söm runt.
Byxorna åkte på direkt sen klappade han dom lite och sa: - åå mamma precis lika mjuka som lilla A´s rosa byxor.
Om man tittar på bilden så ser man faktiskt en sak jag sytt och broderat men inte bloggat om :) Det är min paradhanduk med min söta ko på :)

3 kommentarer:

LinSar sa...

coola byxor.Jätte fina blev dom på

Helena sa...

Tuffa byxor! Kul med texten på byxbenet!

GOBLIgobli sa...

Men vilken härlig smälta-mamma-kommentar! :-D Tuffa bralls, kanske snor idén. ;-)