torsdag 17 juli 2008

Jag har blivit utmanad!!

Jag har blivit utmanad!
Jag har blivit utmanad av Bumblebee att svara på följande frågor.
Så här går det till: Svara på alla frågor. Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana de på deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.
Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:
¤ Mata alla husdjur
¤ Laga kompisens byxor
¤ Göra klart ett par beställningar
¤ Komma på något vi ska äta idag
¤ Träffa svärföräldrarna

Vad gjorde du för 10 år sedan.
¤ Oj vad svårt, Då var jag 17år, nyförlovad med dotterns pappa och planerade vår framtid ihop, pluggade på gymnasiet och tränade som en tok hela veckorna.

Ställen du bott på.
¤ Uppsala
¤ Jönköping
¤ Mullsjö
¤ Huskvarna
¤ Vittsjö
¤ Timsfors
¤ Vallgårda där vi bor nu :)

Fem saker som du skulle göra om du var biljonär.
¤ Renovera klart huset vi bor i och bygga lite byggnader runt om som stall o jätte garage
¤ Betala alla lån, även mina närmastes lån
¤ Skämma bort barnen ordentligt med en resa till alla släktingar som bor runt om på jorlden
¤ Se till att alla fattiga får det bättre
¤ Köpa ett hus o ett körkort till min mamma

Jag utmanar: Billba, GobliGobli , Fiffiluren och Älsklingsfrö

4 kommentarer:

Anonym sa...

Utmaningen är antagen och besvarad ;-)

Fiffiluren sa...

Tack men jag avstår. Gillar inte utmaningar av den sorten och har tackat nej till tidigare inbjudningar.

GOBLIgobli sa...

Åhh, det var nog den svettigaste utmaningen hittills...kan nog ta ett tag. :-o

Anonym sa...

hehe, ja vi kom på det :D