onsdag 28 maj 2008

Glömde ju lite igår :)


Glömde ju att lägga in bild på mina egna fynd. Den stora blå biten med svarta prickar,regnbågsrandigt,rosa/rödrandigt och grå/svart randigt hittade jag alla i stuvlådan där det kostade 60:-/kg Det blå är en riktigt stor bit...det är inte prickar på hela så det var därför den låg i stuven fast den är runt 2m men det gör ju inget för där det inte är prickar är det ju fin blå velour :)


Det här---> är trikå som jag köpte. Det enda som inte var stuv är det svart/vit randiga annars är resten stuvar. Det är ju tur att man har en liten tös på snart 5 månader som inte behöver så stora bitar till sina kläder. :D

Har ju glömt o lägga in en bild på ett förkläde jag gjorde här om kvällen. Det är till svärmor hon har valt vaxduk själv sen har jag gjort mönster o sytt det.

3 kommentarer:

GOBLIgobli sa...

Guuud vad fina!! Var det sånt regnbågsrandigt som jag får? *hoppas* :-D

AMDAdesign sa...

Ja då visst är det sånt regnbågsrandigt du får =)

Cecilia sa...

Åh vilka härliga, tur att man inte bor i närheten :D