onsdag 9 februari 2011

Give away

Jag var inne hos karinottilia och klickade på hennes GIVE AWAY och jag blev en bit prickigt tyg rikare det här =)

Så nu är det min tur att dela med mig av något till er som fortfarande läser bloggen fast jag inte uppdaterat på ett tag...det sys här men är lite dålig på att blogga bara ;)

Har funderat ett tag och det jag kom fram till var att jag delar ut 2st!! valfria mössor till de 2 som är först med att kommentera detta inlägget. 
Det kostar dvs ingenting det enda man behöver göra är att dela detta inlägget på antingen sin blogg eller via Facebook.

Lycka till =)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Nova kan behöven en ny mössa. Vet ju att dina är så fina. =)))

Anonym sa...

Vi skulle behöva en/ Linda K

AMDAdesign sa...

Skicka ett mail med era önskemål på och er adress amdadesign@gmail.com

Thulle sa...

vaa faan för sent.. jag ville ju med ha en ju.. men jag hade väl itne fått nån med häjkon på ändå??

Singh sa...

Om Anonym är samma person så hojtar jag till! En mössa till våren är aldrig fel...

AMDAdesign sa...

Thulle: Har ju inte riktigt kommit på vad häjkon är men det går ju att fixa nått ;)

Singh: Det var 2 olika personer de anonyma kommentarerna så tyvärr bättre lycka nästa gång jag har tävling =)

Anonym sa...

Kul med tävling :)
Synd bara att jag är så långsam.....

Har du mer tyger än i galleriet???

AMDAdesign sa...

De tyger som inte finns med i galleriet är enfärgade tyger som finns i de flesta färger.
Sen har jag fått tag på en bit av det här tyget http://shop.textalk.se/shop/5085/art85/h0419/6240419-origpic-84c84d.jpg

Thulle sa...

häjkon är nog bara fräcka mönster ungefär som på dina brallor du hade för 10 år sen.. jag komemr ju heller inte ihåg.. fan vad vi är gamla..

Klockarbarn sa...

Hej
Roligt att du vill sluta upp på syfestivalen. Vi får höras närmare datumet och bestämma nåt.
Ha det bra så länge.

Melissas Prinsar sa...

gud så mycket fint du gjort =)
du har inte sytt några bodys?

Melissas Prinsar sa...

okej..har kikat på den nu =) har du nån sida där man kan kika på dina tyger du har hemma? så kanske jag fastnar för något där du kan göra en body av?

ida sa...

Jodå det ser ut som om vi kommer på lördag nu. Har pratat med Patriks moster nu på förmiddagen o hon skulle försöka skjta på sina arbetstider lite så hon kunde träffa oss lite med när vi var där. När är det tänkt kalaset ska börja.. för vi tänkte att vi stannar en stund hos Annica så kanske kommer vid 14-15 tiden!? är det bra? o det är ute hos Martin va?