tisdag 7 september 2010

host harkel o snörvel

Ja så låter det här hemma. Ligger hemma med hög feber och en dunder förkylning. Försöker jobba på så snabbt jag kan men kroppen säger kraftigt nej. Brukar inte bli förkyld men den här gången har bacillerna slagit på stort. =(
Tänkte iaf visa 2 av mina nya prototyper till leksaker till de mindre.
Det är en katt och en liten mus som är vadderad med liten bjällra i magen och prassliga öron.
Det kommer komma fler figurer och än så länge går dessa inte att beställa men jag meddelar när det går här i bloggen.
Både musen och katten är gjorda i velour, funderar på om det ska finnas lite olika pill lappar på dom med. Vad tycker ni läsare det kanske räcker med AMDAdesign lappen...eller?



4 kommentarer:

FridoLi sa...

Jag tycker det räcker med din namnlapp.

Om Emelie sa...

FINA! Det räcker med den lappen tycker jag. Vore kul och bra om du kunde fixa så det blir som ett handtag för de minsta (när de lär sig greppa).

Jag kommer garanterat beställa!

//emelie&hugo

Anonym sa...

Jättefina =) Räcker med din lapp!

Anonym sa...

Supersöta! Jag tycker också att det räcker med din lapp, de hade ju så mycket annat som gick att pilla på! /Emma