måndag 9 november 2009

Bloggande

Sitter och har tvn igång i bakrunden samtidigt som jag syr, det är efter 10 med Malou det handlar om bloggare och hur unikt bloggandet är i Sverige. Intressant att lyssna på, det är tydligen inte alls lika stort i resten av världen, tjejer är en betydligt större grupp som bloggar. Tycker det är kul att fler o fler bloggar, det dyker upp nya bloggar hela tiden både sy och pyssel bloggar som vanliga livsbloggar. Jag har en hel rad med bloggar som jag följer med hjälp av google reader vilket underlättar enormt, man slipper hålla reda på alla adresser och man ser direkt om någon har uppdaterat. Nackdelen är väl att man blir för lat för att kommentera, ska försöka bli bättre på detta då det finns massor av fint som sys och pysslas här i landet.

Jag har fortfarande beställnings stopp men jag har en hel del som är obloggat så därför tänkte jag blogga om dom.
Först ut är 2 muddbyxor med namn, tyvärr så är inte färgerna riktigt rätt då fotot är taget innom hus i dåligt ljus. De är i svart velour med rosa muddar och text.
Sen kommer det lite sångpåsar. Först till 2 grabbar
Sen kommer 2 till


3 kommentarer:

Lotta sa...

Åh, vilka fina påsar och byxor.

Google reader är suveränt bra, mycket lättare att följa alla bloggar. Själv har jag snart tre egna bloggar att hålla reda på, inte klokt vad man hittar på. Den senaste jag håller på och fixa med nu är företagsbloggen. :-)

/Lotta

Vindling sa...

Byxorna är jättefina. :)

Therese sa...

Tack snälla du för de ljuvliga byxor som kom i brevlådan idag!!!!

Ska skicka bild till dig så du får se dem på!!!

Kram Therese