söndag 2 augusti 2009

Lite nytt

Det har hänt en del här senaste veckan =D
Jag var på invigningen på TinyCool vilket var jätte trevligt. Efter det att jag kom hem så har jag faktiskt sytt en del har inte fotat allt.
För ett tag sen gjorde jag ett mönsterbyte med Madelene Hon fick mitt mönster på hängselbyxor och jag fick hennes bra mönster på mössor.
Då jag inte ville använda exakt hennes mönster på mössor när jag säljer så ändrade jag lite på det gjorde mössan lite "djupare" eller "längre" eller hur man nu ska förklara det.
Sydde up mössor till barnen som älskade tygerna jag fick hem från mjukatyger, så nu har mina barn sprungit runt med mössor på sig innomhus. Så råkade jag få några beställningar på fler likadana mössor så jag lägger bara in en samlad bild på några av mössorna.


Mössorna är från vuxen storlek till nyfödd
Sen har jag haft en beställning på en fleece filt med. Hoppas beställaren blir nöjd

Bild på det andra kommer i veckan för det hänger på torklinan nu då sonen smutsat ner sitt redan

6 kommentarer:

Madelene sa...

Snyggiga! :0)

LillaBarn sa...

Härliga mössor! Gulliga igelkottar... Angående tröjan, jag har också en liknande tröja som jag älskar!!! Köpte den för typ tio år sen, men använder den fortfarande...

Anonym sa...

Jättefina mössor! Jag jobbar också på mönster till mössor, men blir det blir nog i fleece för min del, som det mesta annat =P

Hur går det med försäljningen på TinyCool? Jag skulle också vilja ha en återförsäljare... hur gör man?

Hela rubbet sa...

Nuuuuu är prickofanten på väg till Jönköping, Han reste i en liten papplåda med postbilen

Fru Cullin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fru Cullin sa...

Dom är verkligen jättefina =) Jag är väldigt nöjd med mina. Hade tänkt ha den ena i stallet sen till hösten/vintern, men de är nog för fina för det =)Kram Marianne