måndag 29 juni 2009

Nya tyger

Var uppe i Uppsala en snabb runda blev inte att jag hann innom några tygbutiker då dels för att det var helg men även för att vi hade annat att göra.
På vägen hem hade vi inte alls lika bråttom så då svängde vi innom Söderköping och Jofotex =D Mitt i värsta värmen kom vi och skoskav hade jag också men det hindrade mig inte. Gick en runda där inne men då jag igentligen inte skulle handla något annat än ugglor så tycker jag faktiskt att jag var super duktig som inte kom hem med halva affären. De bruna ugglorna var slut så det blev lite blå istället.

Det blev 1,5m blå ugglor
1m gula flodhästar
1m stretch denim
2m röd mudd
5m resår

Efter Jofotex stannade vi för mat sen var det dags för hemfärd till Jönköping igen. Blev att vi stannade vid Brahehus och fotade lite fina kort innan vi fortsatte den sista biten.
När vi kom hem så tog jag emot ännu mer tyg som hade blivit köpt under tiden jag var i U-sala.
Rosa och Blå bubblor i bomull

Sen har Edvin byxorna nått sin ägare och det finns live bilder på dom HÄR Edvin ser ut som en nöjd kund.
Ha en trevlig dag i värmen

4 kommentarer:

LillaBarn sa...

Finns inget bättre än nya tyger... Jag har tjatat till mig lite pengar av mannen, så jag ska bara skicka det via bank till min moster så jag kan beställa dessa stämplar...

LillaBarn sa...

Finns inget bättre än nya tyger... Jag har tjatat till mig lite pengar av mannen, så jag ska bara skicka det via bank till min moster så jag kan beställa dessa stämplar...

LillaBarn sa...

Med risk för upprepning. Typ.
Tur att jag inte tryckte en tredje gång...

AMDAdesign sa...

Haha ja du kan ju maila när pengarna är framme så fixar jag det sista